Kapcsolat
Bármilyen kérdés vagy probléma esetén csapatunk készséggel áll rendelkezésre.
Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi lehetőségek bármelyikén!
Élő csevegés
Indítson élő beszélgetést chaten, és szakértőink azonnal segítenek minden kérdésében!
Hívjon minket
Hívjon minket a +36 30 200 6989 számon, vagy kérjen visszahívást, szakértőink segítenek mindenben!
Írjon nekünk
Küldje el nekünk kérdéseit a kapcsolat űrlapon keresztül, és néhány órán belül válaszolunk!
Gyakran ismételt kérdések
Összegyűjtöttük a legfontosabb kérdéseket és válaszokat a gyakori kérdésekre.
Reméljük, hogy hasznosnak találja őket!
A rendszerhez való csatlakozás egyszerű és gyors. A regisztráció néhány perc alatt elvégezhető a regisztrációs űrlap kitöltésével. A regisztráció után azonnal használható a rendszer.
Igény esetén ingyenes adatfeltöltést vagy migrációt is biztosítunk, melyet a regisztráció során jelezhet, és munkatársaink rövid időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot.
A rendszer működésének és felhasználói felületének megismeréséhez minta adatokkal feltöltött demó hozzáférés érhető el, amely a teljes funkcionalitást és a kezelőfelületet is bemutatja.
A demó eléréséhez elegendő kitölteni az alábbi űrlapot, és a hozzáférési adatokat azonnal elküldjük e-mailben.
Az egy éves ingyenes időszak minden új előfizető számára automatikusan elérhető a regisztrációt követően. Nincsenek további feltételek vagy teendők az aktiváláshoz.
Rendszerének használata az első évben minden újonnan csatlakozott előfizető számára ingyenes! Ez idő alatt korlátozás nélkül, a teljes funkcionalitást igénybe veheti, ugyanúgy, mintha előfizetéses csomagot használna. Így kockázatmentesen kipróbálhatja rendszerünket, és meggyőződhet annak előnyeiről.
Az ingyenes év letelte után a díj 49 Ft + ÁFA albetétenként és havonta. Nincsenek rejtett költségek, az árazásunk teljesen átlátható.
Az Árazás oldalon található kalkulátorunkkal segítségével könnyen kiszámíthatja havidíját.
Nincs beállítási vagy aktiválási díj, a regisztráció önállóan is elvégezhető. Igény esetén a migrációt vagy az adatfeltöltést is díjmentesen biztosítjuk. Az ügyfélszolgálat szintén ingyenesen nyújt segítséget bármilyen kérdés vagy probléma esetén, hogy a rendszer beállítása és használata zökkenőmentesen történjen.
Igen, van lehetőség az adatok importálására! Szakértő csapatunk bármely más társasházkezelő szoftverből képes átvinni adatait az OnlineHáz rendszerébe. Az importálás teljesen ingyenes, a folyamat csupán néhány napot vesz igénybe.
A szoftverváltás menüpontban részletesen tájékozódhat a migráció folyamatáról.
Igen, a rendszer teljes mértékben alkalmas lakásszövetkezetek számára is.
A rendszer használata során felmerülő problémák esetén többféle támogatási lehetőség áll rendelkezésre. A problémák rögzíthetők a ticketing rendszerben, valamint e-mailben, kapcsolatfelvételi űrlapon és chaten keresztül is lehet segítséget kérni. Telefonos ügyfélszolgálatunk pedig a nap 24 órájában, a hét minden napján elérhető.
A számlázás havonta, utólagos elszámolással történik. A fizetés kétféle módon lehetséges: banki átutalással vagy biztonságos bankkártyás fizetéssel. Továbbá lehetőség van bankkártya biztonságos hozzáadására is, ebben az esetben a havidíjat a rendszer automatikusan vonja le.
A rendszerben tárolt adatok védelme több rétegű biztonsági rendszerrel van biztosítva. Az óránkénti biztonsági mentések mellett az alábbi intézkedések garantálják az adatok biztonságát:
Adattitkosítás: Az adatok tárolása és továbbítása titkosított csatornákon keresztül történik (SSL).
Szerverbiztonság: A szerverek fizikailag biztonságos adatközpontokban találhatók, szigorú hozzáférés-szabályozással és folyamatos felügyelettel.
Biztonsági mentések: Az adatokról óránként biztonsági mentés készül egy független kiszolgálóra, ami lehetővé teszi az adatok gyors visszaállítását adatvesztés esetén.
Tűzfalak és behatolásvédelem: A rendszert tűzfalak és behatolásvédelmi rendszerek védik a külső támadások ellen.
Rendszeres biztonsági auditok: A rendszer biztonságát rendszeres biztonsági auditok és tesztek révén ellenőrizzük.
Igen, az előfizetés beállításakor megadható, hogy a számlázási adatok a teljes fiókra vonatkozzanak, vagy házanként külön legyenek meghatározva.
Igen, a rendszer lehetővé teszi több társasház kezelését egyetlen felhasználói fiókból vagy előfizetésből. A kezelhető házak és albetétek száma nincs korlátozva, így akár több ezer albetét is kezelhető egyetlen fiók alatt.
Egy előfizetésen belül tetszőleges számú felhasználói hozzáférés hozható létre, ezáltal a társasházkezelők hatékonyan oszthatják el a feladatokat munkatársaik között.
A rendszer alapvetően minden olyan funkciót biztosít, amely a társasházak kezeléséhez szükséges. Amennyiben olyan igény merül fel, amely más előfizetők számára is előnyös lehet, azt díjmentesen beépítjük a rendszerbe. Örömmel fogadunk minden fejlesztési javaslatot, és folyamatosan dolgozunk a rendszer fejlesztésén.
Az előfizetés bármikor, indoklás nélkül megszüntethető. A lemondás a rendszerben egyszerűen kezdeményezhető, azonban a felhasználók adatainak védelme érdekében a műveletet e-mailben is meg kell erősíteni. A lemondást követően az adatok 30 napig megőrzésre kerülnek, ezáltal elkerülhetőek a véletlen vagy rosszindulatú törlések. Az adatok bármikor exportálhatók a rendszerből.
A társasházkezelők számára a könyvelési feladatok átvállalására is kínálunk megoldást. A szolgáltatás keretében a könyvelés egyszeres és kettős könyvvitel szerint is elvégezhető, emellett biztosítjuk az óraállások pontos rögzítését a rendszerben, a lakók e-mailes értesítését a tartozásokról, és a lakói online hozzáférést is.
Árainkról és a részletekről az alábbi menüpontban tájékozódhat.